Retouradres
U heeft het recht om binnen 30 dagen zonder opgave van redenen deze overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn bedraagt 30 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die geen vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit heeft gekregen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (adres: MH Handel GmbH, Wendenstrasse 309, 20537 Hamburg / e-mail: klantenservice@aosom.nl ) op de hoogte stellen van uw beslissing deze overeenkomst te herroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijv. een per post verstuurde brief, e-mail). Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Houd er rekening mee dat Aosom de retourzendkosten niet vergoedt. U draagt de directe kosten voor het terugzenden van de goederen. Stuur retourzendingen naar: Retourenmagazijn Aosom / MH Handel GmbH, Bei der Lehmkuhle 4a, DE, 21629 Neu Wulmstorf.
Indien u deze overeenkomst herroept, moeten wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, terugbetalen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder ging dan noodzakelijk was om de aard, kenmerken en werking ervan vast te stellen.
Heeft u een beschadigd artikel ontvangen en wilt u dit reclameren? Stuur dan een e-mail met uw bestelnummer en foto's van de beschadiging naar klantenservice@aosom.nl. Onze klantenservice zal u zo spoedig mogelijk de verdere stappen voor uw reclamatie meedelen. Stuur beschadigde goederen pas terug nadat u hiervoor door de klantenservice bent gevraagd. Anders kunnen wij uw reclamatie helaas niet behandelen. Alle artikelen moeten in de originele staat - inclusief de verpakking - worden geretourneerd.
Na de retourzending controleren wij uw artikel op beschadigingen. Bij fabricagefouten zal Aosom u een vervangend artikel sturen of de aankoopprijs restitueren. Gereclameerde artikelen mogen geen tekenen van misbruik/opzettelijke beschadiging vertonen.
Als een artikel verkeerd besteld is of niet meer gewenst, neem dan contact met ons op per e-mail. We zullen u ondersteunen en alle details geven om uw probleem op te lossen.
Vermeld uw redenen voor de herroeping met uw bestelnummer per e-mail naar klantenservice@aosom.nl. Houd er rekening mee dat we een herroepingsverklaring nodig hebben om een herroeping te kunnen verwerken.
Restitutie zal plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalwijze. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat de restitutie is verwerkt en zichtbaar is op uw rekening. U ontvangt een melding zodra wij het artikel hebben ontvangen en verwerkt. Als uw retourzending na 3 werkdagen na ontvangst in ons magazijn nog niet is verwerkt, neem dan contact met ons op.
Als er onderdelen lijken te ontbreken bij uw artikel, neem dan binnen 14 dagen na levering contact met ons op via ons e-mailadres, zodat we u kunnen helpen het probleem op te lossen. Zorg ervoor dat u de artikelnaam, bestelnummer en het naar uw mening ontbrekende onderdeel vermeldt wanneer u contact met ons opneemt.
Alle producten die bij Aosom zijn gekocht, worden geleverd met onze kwaliteitsgarantie om ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Mocht u bij aankoop problemen ondervinden, dan zal ons toegewijde klantenserviceteam op ons hoofdkantoor het probleem direct en professioneel aanpakken.
U kunt een bestelling annuleren in uw klantaccount voordat deze is overgedragen aan de vervoerder. U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar ons klantenserviceadres klantenservice@aosom.nl. Maar omdat we doorgaans binnen 24 uur verzenden, kunnen we niet garanderen dat uw bestelling wordt geannuleerd.
Als uw bestelling is verzonden, volg dan de hierboven beschreven retourprocedure. Een geldige herroeping kan niet plaatsvinden door weigering van ontvangst, maar alleen door schriftelijke verklaring per e-mail.
Het kan voorkomen dat we een bestelling niet kunnen uitvoeren vanwege productaantallen, fouten in productinformatie of betaalproblemen en de bestelling daarom moeten annuleren. In bepaalde omstandigheden hebben we aanvullende verificatie-informatie nodig voordat we een bestelling accepteren. We zullen contact met u opnemen als een van deze omstandigheden zich voordoet.
MH Handel GmbH behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken elke bestelling om welke reden dan ook te weigeren of te annuleren.
Aosom / MH Handel GmbH
Bei der Lehmkuhle 4a
DE, 21629 Neu Wulmstorf
Bei der Lehmkuhle 4a
DE, 21629 Neu Wulmstorf
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen 30 dagen zonder opgave van redenen deze overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn bedraagt 30 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die geen vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit heeft gekregen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (adres: MH Handel GmbH, Wendenstrasse 309, 20537 Hamburg / e-mail: klantenservice@aosom.nl ) op de hoogte stellen van uw beslissing deze overeenkomst te herroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijv. een per post verstuurde brief, e-mail). Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Houd er rekening mee dat Aosom de retourzendkosten niet vergoedt. U draagt de directe kosten voor het terugzenden van de goederen. Stuur retourzendingen naar: Retourenmagazijn Aosom / MH Handel GmbH, Bei der Lehmkuhle 4a, DE, 21629 Neu Wulmstorf.
Gevolgen van herroeping
Indien u deze overeenkomst herroept, moeten wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, terugbetalen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder ging dan noodzakelijk was om de aard, kenmerken en werking ervan vast te stellen.
Beschadigde goederen
Heeft u een beschadigd artikel ontvangen en wilt u dit reclameren? Stuur dan een e-mail met uw bestelnummer en foto's van de beschadiging naar klantenservice@aosom.nl. Onze klantenservice zal u zo spoedig mogelijk de verdere stappen voor uw reclamatie meedelen. Stuur beschadigde goederen pas terug nadat u hiervoor door de klantenservice bent gevraagd. Anders kunnen wij uw reclamatie helaas niet behandelen. Alle artikelen moeten in de originele staat - inclusief de verpakking - worden geretourneerd.
Na de retourzending controleren wij uw artikel op beschadigingen. Bij fabricagefouten zal Aosom u een vervangend artikel sturen of de aankoopprijs restitueren. Gereclameerde artikelen mogen geen tekenen van misbruik/opzettelijke beschadiging vertonen.
Ongewenste goederen
Als een artikel verkeerd besteld is of niet meer gewenst, neem dan contact met ons op per e-mail. We zullen u ondersteunen en alle details geven om uw probleem op te lossen.
Vermeld uw redenen voor de herroeping met uw bestelnummer per e-mail naar klantenservice@aosom.nl. Houd er rekening mee dat we een herroepingsverklaring nodig hebben om een herroeping te kunnen verwerken.
Restitutie
Restitutie zal plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalwijze. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat de restitutie is verwerkt en zichtbaar is op uw rekening. U ontvangt een melding zodra wij het artikel hebben ontvangen en verwerkt. Als uw retourzending na 3 werkdagen na ontvangst in ons magazijn nog niet is verwerkt, neem dan contact met ons op.
Ontbrekende onderdelen
Als er onderdelen lijken te ontbreken bij uw artikel, neem dan binnen 14 dagen na levering contact met ons op via ons e-mailadres, zodat we u kunnen helpen het probleem op te lossen. Zorg ervoor dat u de artikelnaam, bestelnummer en het naar uw mening ontbrekende onderdeel vermeldt wanneer u contact met ons opneemt.
Vallen alle producten onder de garantie?
Alle producten die bij Aosom zijn gekocht, worden geleverd met onze kwaliteitsgarantie om ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Mocht u bij aankoop problemen ondervinden, dan zal ons toegewijde klantenserviceteam op ons hoofdkantoor het probleem direct en professioneel aanpakken.
Bestellingen annuleren
U kunt een bestelling annuleren in uw klantaccount voordat deze is overgedragen aan de vervoerder. U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar ons klantenserviceadres klantenservice@aosom.nl. Maar omdat we doorgaans binnen 24 uur verzenden, kunnen we niet garanderen dat uw bestelling wordt geannuleerd.
Als uw bestelling is verzonden, volg dan de hierboven beschreven retourprocedure. Een geldige herroeping kan niet plaatsvinden door weigering van ontvangst, maar alleen door schriftelijke verklaring per e-mail.
Acceptatie van bestellingen
Het kan voorkomen dat we een bestelling niet kunnen uitvoeren vanwege productaantallen, fouten in productinformatie of betaalproblemen en de bestelling daarom moeten annuleren. In bepaalde omstandigheden hebben we aanvullende verificatie-informatie nodig voordat we een bestelling accepteren. We zullen contact met u opnemen als een van deze omstandigheden zich voordoet.
MH Handel GmbH behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken elke bestelling om welke reden dan ook te weigeren of te annuleren.