Loyaliteitspunten Aosom
Als geregistreerde Aosom-klant kun je bij elke aankoop waardevolle punten verzamelen en deze punten gebruiken om in onze online shop te betalen. Verzamel de punten voor een grotere aankoop of wissel ze in bij jouw volgende bestelling op www.aosom.nl.Je kunt jouw huidige puntensaldo op elk moment in jouw klantenaccount bekijken.
Veelgestelde vragen
Wie kan loyaliteitspunten sparen op www.aosom.nl?
Al onze geregistreerde klanten kunnen loyaliteitspunten sparen en inwisselen.
Zijn er deelnamekosten verbonden aan het loyaliteitspuntenprogramma?
Nee, je hoeft je alleen als klant bij ons te registreren en je kunt al bij jouw eerste aankoop punten sparen.
Hoeveel loyaliteitspunten krijg ik als ik winkel bij www.aosom.nl?
Voor elke euro die je uitgeeft, ontvang je 1 loyaliteitspunt. Bij 100 punten ontvang je € 1 korting op jouw volgende aankoop.
Wanneer kan ik mijn loyaliteitspunten inwisselen?
Je kunt jouw punten pas bij jouw derde bestelling gebruiken. Nadat je op jouw klantenaccount hebt ingelogd, kun je de punten tijdens het bestelproces inwisselen. Je ziet dan dat de prijs van jouw bestelling is bijgewerkt. De korting kan oplopen tot maximaal 30% van het orderbedrag.Houd er rekening mee dat loyaliteitspunten worden herzien totdat we de bestelling daadwerkelijk als betaald hebben geboekt.
Kan ik mijn punten aan iemand anders overdragen of kunnen de loyaliteitspunten uitbetaald worden?
Nee, alleen jij persoonlijk kunt jouw punten sparen en inwisselen. De loyaliteitspunten kunnen niet contant worden uitbetaald en kunnen alleen bij de aankoop van producten op www.aosom.nl worden ingewisseld.
Hoe kan ik mijn puntensaldo controleren?
Je kunt in jouw Aosom-klantenaccount het aantal reeds gepaarde punten terugvinden. Klik hier om je te registreren.
Hoeveel loyaliteitspunten heb ik nodig om ze te kunnen inwisselen?
Je kunt jouw punten op elk moment inwisselen. 100 punten zijn gelijk aan één euro.
Kunnen mijn opgespaarde loyaliteitspunten vervallen?
Ja, de opgespaarde loyaliteitspunten vervallen aan het einde van elk kalenderjaar. Op 1 januari van het daarop volgende jaar is het puntensaldo dus 0. Dit betekent dat je de loyaliteitspunten altijd tijdens het lopende kalenderjaar moet verzilveren. Bij retourzending van een besteld artikel kunnen we de loyaliteitspunten om technische redenen helaas niet restitueren.
Kunnen de loyaliteitspunten worden gecombineerd met andere kortingsacties?
Ja, bij het sparen van loyaliteitspunten kun je ook vouchercodes inwisselen en profiteren van verdere kortingsacties. Je ontvangt altijd loyaliteitspunten voor jouw bestelling ter hoogte van het daadwerkelijk betaalde bedrag.
Wat gebeurt er met mijn loyaliteitspunten bij een klacht of herroeping?
In het geval van een klacht of herroeping kunnen wij om technische redenen helaas de door jou reeds ingewisselde loyaliteitspunten niet restitueren.
Loyaliteitspunten