Gratis verzending naar Nederland
Kies je locatie
Bezorgopties en bezorgsnelheden kunnen per locatie verschillen
+ Voeg adres toe
Of voer een postcode in
Leveren aan
Winkelwagen
Subtotaal:
Contact
Telefoon: +49-(0)40-8830753-0

E-mail: klantenservice@aosom.nl

ma - vr 09:00 - 17:30 uur

 

Wij vinden het erg belangrijk dat alle vragen zo efficiënt mogelijk worden beantwoord. Zorg ervoor dat je ons jouw bestelnummer doorgeeft, anders kunnen we jouw verzoek niet in behandeling nemen. Als je een vraag hebt over een interessant of gekocht artikel, neem dan per e-mail schriftelijk contact met ons op via het originele platform. Als je dit niet doet, is het mogelijk dat je geen antwoord op jouw vraag krijgt.

Neem voordat je een klacht indient eerst contact op met de klantenservice.

Retouradres

New Returns BV
Schoterhoek 33
2441 LC Nieuwveen

 

FAQ Algemene vragen

HOE KAN IK MIJ REGISTREREN?

Klik op de knop "Aanmelden" bovenaan de website. Het aanmeldingsmasker wordt weergegeven. Klik nu op "Verder" en voer de vereiste informatie in. Je kunt eenvoudig jouw profiel aanmaken door jouw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. We raden je aan om jouw e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken. Zorg ervoor dat jouw wachtwoord een lengte van 6 karakters heeft. Je kunt jouw levering alleen volgen als je een bestaand klantenaccount hebt.

KAN IK TELEFONISCH BESTELLEN

Helaas kun je niet telefonisch bij ons bestellen. Selecteer het gewenste product en plaats het in de winkelwagen. Daar kun je de bestelling afronden.

VOORDELEN VAN LIDMAATSCHAP BIJ AOSOM

Je ontvangt exclusieve aanbiedingen, kortingen, introductie van nieuwe producten en het laatste nieuws. Je kunt jouw bestellingen en bestelgeschiedenis volgen. Je kunt eerdere aankopen bekijken en eenvoudig bijbestellen. Je kunt snel afrekenen door jouw factuur- en verzendgegevens op te slaan.

HOE BLIJF IK OP DE HOOGTE VAN NIEUWE AANBIEDINGEN

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om altijd op de hoogte te blijven van de laatste acties en aanbiedingen.

MIJN ARTIKEL WERD IN BESCHADIGDE TOESTAND/GEBREKKIGE TOESTAND/MET ONTBREKENDE ONDERDELEN GELEVERD

In dit onwaarschijnlijke geval raden wij alle klanten aan om ons hiervan binnen 30 dagen na levering op de hoogte te stellen. Stuur foto's van het beschadigde product evenals jouw bestel- of factuurnummer naar ons contact e-mailadres. Onze klantenservice gebruikt de foto's om een idee te krijgen van de schade en zal jou direct een voorstel voor een oplossing doen of de nodige vragen stellen om tot een oplossing te komen. Wij regelen voor jou de retourzending.

IK WIL HET ARTIKEL RETOURNEREN

Je hebt de mogelijkheid de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. Stuur alle klachten naar ons retouradres.

IK HEB SLECHTS EEN DEEL VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN

Als je meer dan één artikel hebt besteld, worden er meerdere pakketten naar jou verzonden. Helaas leveren DPD en DHL niet altijd tegelijkertijd. Indien je een artikel hebt besteld dat uit meerdere pakketten bestaat, bestaat de mogelijkheid dat DPD of DHL de goederen op verschillende dagen bezorgt. We vragen hiervoor jouw begrip.

HOE SNEL KAN IK EEN TERUGBETALING VERWACHTEN

Zodra jouw retourzending bij ons magazijn is aangekomen, ontvang je een bevestiging per e-mail. Het volledige bedrag wordt dan op dezelfde manier teruggestort als waarop je de bestelling hebt betaald. De terugbetaling duurt 2-3 werkdagen en vindt op dezelfde manier plaats als waarop je de bestelling hebt betaald. 

 

Adres kantoor:

MH Handel GmbH

Wendenstr. 309

20537 Hamburg

CONTACTINFORMATIE

Naam E-mail Telefoon Bericht Hier vind je onze privacyverklaring VERZENDEN

Dank u dat u contact met ons opneemt. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.