Annulering van beschadigde goederen
Als een artikel bij aankomst beschadigd is, neem dan per e-mail contact met ons op of neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice via +49-(0)40-8830753-0. We zullen jou helpen en voorzien van de nodige informatie, waarbij tevens manieren worden aangegeven om het probleem op te lossen. Er mogen geen goederen worden geretourneerd zonder onze toestemming. Alle artikelen dienen in hun originele staat te worden geretourneerd, inclusief verpakking.
AFBEELDING: Neem contact op met de klantenservice. Maak het pakket klaar voor verzending. Afhaling.
Nadat het artikel teruggezonden is, zullen we dit controleren. Als we concluderen dat er sprake is van een fabricagefout, sturen we een vervangend artikel of restitueren we het volledige bedrag. Artikelen dienen ongebruikt en als nieuw verpakt te zijn en mogen geen tekenen van misbruik/opzettelijke beschadiging vertonen.
Ongewenste goederen
Mocht een artikel verkeerd besteld zijn of niet meer gewenst zijn, neem dan per e-mail contact met ons op of neem telefonisch contact op met onze klantenservice op via +49-(0)40-8830753-0. We zullen jou helpen en voorzien van alle details om jouw probleem op te lossen.
We bieden alle klanten een restitutie van 30 dagen, maar we dekken niet de verzendkosten voor het terugsturen van ongewenste goederen. Om voor restitutie in aanmerking te komen moeten alle artikelen ongebruikt, weer verkoopbaar en weer in hun originele verpakking worden geretourneerd. Er mogen geen goederen worden geretourneerd zonder onze toestemming; dit kan ertoe leiden dat je geen restitutie ontvangt.
AFBEELDING: Neem contact op met de klantenservice. Maak het pakket klaar voor verzending. Afhaling.
Terugbetalingen vinden plaats via de oorspronkelijke betaalmethode en het duurt 2 tot 3 dagen voordat deze zijn verwerkt en op jouw rekening zijn gestort. Je krijgt bericht zodra we het artikel hebben ontvangen en in behandeling is genomen. Als jouw terugbetaling vier weken nadat je het artikel/de artikelen hebt geretourneerd, nog niet in behandeling is genomen, neem dan contact met ons op. Ontbrekende onderdelen Als er onderdelen bij jouw artikel lijken te ontbreken, neem dan binnen 30 dagen na levering via +49-(0)40-8830753-0 of via ons e-mailadres contact met ons op, zodat we je kunnen helpen het probleem op te lossen. Als je contact met ons opneemt, zorg er dan voor dat je de artikelnaam en -code aangeeft, samen met het onderdeel waarvan je denkt dat het ontbreekt.
Vallen alle producten onder de garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Annuleren van bestellingen
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via +49-(0)40-8830753-0 (maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 16:00 uur). Als de bestelling niet is verzonden, annuleren we deze en restitueren we de waarde van het artikel/de artikelen. Vanwege onze verzendtijd van 24 uur kunnen we echter niet garanderen dat jouw bestelling op tijd wordt geannuleerd. Als jouw bestelling is verzonden, volg dan onze retourzendingsprocedure zoals hierboven beschreven of weiger de levering en informeer ons daarover, zodat we je verder kunnen helpen met de restitutie. Aannemen van bestellingen Het is mogelijk dat we een bestelling niet kunnen uitvoeren vanwege de hoeveelheid producten, fouten in de productinformatie of betalingsproblemen, als gevolg waarvan we de bestelling moeten annuleren. Onder bepaalde omstandigheden hebben we aanvullende verificatie-informatie nodig voordat we een bestelling aannemen. We nemen contact met je op als een van de bovenstaande omstandigheden zich voordoet. Beide partijen komen overeen dat zodra een of meer artikelen zijn verzonden, het transport plaatsvindt door een extern koeriersbedrijf, waarbij het gehele eigendom en de verantwoordelijkheid voor de producten bij de koper ligt; alle hieraan verbonden aansprakelijkheidsclaims en risico's tijdens het transport zijn voor rekening van de koper. Aosom.nl behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken elke bestelling om welke reden dan ook te weigeren of te annuleren.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Als een artikel bij aankomst beschadigd is, neem dan per e-mail contact met ons op of neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice via +49-(0)40-8830753-0. We zullen jou helpen en voorzien van de nodige informatie, waarbij tevens manieren worden aangegeven om het probleem op te lossen. Er mogen geen goederen worden geretourneerd zonder onze toestemming. Alle artikelen dienen in hun originele staat te worden geretourneerd, inclusief verpakking.
AFBEELDING: Neem contact op met de klantenservice. Maak het pakket klaar voor verzending. Afhaling.
Nadat het artikel teruggezonden is, zullen we dit controleren. Als we concluderen dat er sprake is van een fabricagefout, sturen we een vervangend artikel of restitueren we het volledige bedrag. Artikelen dienen ongebruikt en als nieuw verpakt te zijn en mogen geen tekenen van misbruik/opzettelijke beschadiging vertonen.
Ongewenste goederen
Mocht een artikel verkeerd besteld zijn of niet meer gewenst zijn, neem dan per e-mail contact met ons op of neem telefonisch contact op met onze klantenservice op via +49-(0)40-8830753-0. We zullen jou helpen en voorzien van alle details om jouw probleem op te lossen.
We bieden alle klanten een restitutie van 30 dagen, maar we dekken niet de verzendkosten voor het terugsturen van ongewenste goederen. Om voor restitutie in aanmerking te komen moeten alle artikelen ongebruikt, weer verkoopbaar en weer in hun originele verpakking worden geretourneerd. Er mogen geen goederen worden geretourneerd zonder onze toestemming; dit kan ertoe leiden dat je geen restitutie ontvangt.
AFBEELDING: Neem contact op met de klantenservice. Maak het pakket klaar voor verzending. Afhaling.
Terugbetalingen vinden plaats via de oorspronkelijke betaalmethode en het duurt 2 tot 3 dagen voordat deze zijn verwerkt en op jouw rekening zijn gestort. Je krijgt bericht zodra we het artikel hebben ontvangen en in behandeling is genomen. Als jouw terugbetaling vier weken nadat je het artikel/de artikelen hebt geretourneerd, nog niet in behandeling is genomen, neem dan contact met ons op. Ontbrekende onderdelen Als er onderdelen bij jouw artikel lijken te ontbreken, neem dan binnen 30 dagen na levering via +49-(0)40-8830753-0 of via ons e-mailadres contact met ons op, zodat we je kunnen helpen het probleem op te lossen. Als je contact met ons opneemt, zorg er dan voor dat je de artikelnaam en -code aangeeft, samen met het onderdeel waarvan je denkt dat het ontbreekt.
Vallen alle producten onder de garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Annuleren van bestellingen
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via +49-(0)40-8830753-0 (maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 16:00 uur). Als de bestelling niet is verzonden, annuleren we deze en restitueren we de waarde van het artikel/de artikelen. Vanwege onze verzendtijd van 24 uur kunnen we echter niet garanderen dat jouw bestelling op tijd wordt geannuleerd. Als jouw bestelling is verzonden, volg dan onze retourzendingsprocedure zoals hierboven beschreven of weiger de levering en informeer ons daarover, zodat we je verder kunnen helpen met de restitutie. Aannemen van bestellingen Het is mogelijk dat we een bestelling niet kunnen uitvoeren vanwege de hoeveelheid producten, fouten in de productinformatie of betalingsproblemen, als gevolg waarvan we de bestelling moeten annuleren. Onder bepaalde omstandigheden hebben we aanvullende verificatie-informatie nodig voordat we een bestelling aannemen. We nemen contact met je op als een van de bovenstaande omstandigheden zich voordoet. Beide partijen komen overeen dat zodra een of meer artikelen zijn verzonden, het transport plaatsvindt door een extern koeriersbedrijf, waarbij het gehele eigendom en de verantwoordelijkheid voor de producten bij de koper ligt; alle hieraan verbonden aansprakelijkheidsclaims en risico's tijdens het transport zijn voor rekening van de koper. Aosom.nl behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken elke bestelling om welke reden dan ook te weigeren of te annuleren.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).